FREDAG

Nu är veckan äntligen slut och det är fredag!! Kände att jag verkligen behövde helg. I veckan hände inte så mycket förutom att vi faktiskt drog till Skeå och lyssnade på Erik Gadd, riktigt bra!! Så härlig stämning! 

Sen har vi ätit middag med min kära familj som äntligen har kommit hem. 

Jag, Maja, Oscar och Hanna drog även in till Pensionatet och spela musikquiz med temat schlager. Kan säga att vi vann inte haha, var för mycket gamal schlager för att man ska kunna. Typiskt.. men mysigt var det iaf! 

Efter det drog vi till Maja och tröst åt världens godaste cookiedough-kladdkaka. MEGA GOTT! 

Idag fredag har jag och Benjamin bara tagit de lugnt och kollat på film. Så välbehövligt! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0