Lista nr: 17

10 SAKER JAG TYCKER OM:
- Vara med Benjamin
- Sova länge på mogonen
- Kramar
- Se B-filmer om och om igen
- Prata om allt möjligt med mina kompisar
- Sola och bli brun
- Träna
- Resa
- Tjäna pengar
- Roadtrips
 
9 SAKER JAG TYCKER MINDRE OM:
- Blodpugging
- Plugg
- Djur
- Tandläkare/läkare
- Då ingen av ens kompisar bloggar på evigheter
- Då folk ljuger
- När man beställer hem nått och det inte passar
- Kliva upp tidigt på mogron
- Bli väckt av väckar klockan
 
8 SAKER JAG VILL GÖRA I FRAMTIDEN:
Skaffa barn
- Gifta mig
- Resa MYCKET
- Skaffa en fin lägenhet eller hus
- Ha ett jobb jag tycker om och ger bra med pengar
- Vinna på lotto
- Hitta en dröm att uppfylla
- Uppfylla den drömmen
 
7 BRA SERIER:
- Modern Family
- Skam
- Gossip Girl
- Breaking Bad
- Prison Break
- Friends
 
6 ORD SOM BESKRIVER MIG:
- Glad
- Sprallig
- Envis
- Pratkvarn
- Snäll (oftast)
 
5 PLATSER JAG TYCKER OM ATT VARA PÅ:
- Benjamins rum/hus
- Dansgolv
- Lisas kök
- Min säng
- Våran kök
 
4 SAKER JAG ÄR RÄDD FÖR:
- Framtiden
- Mörker
- Sprutor
- Hjärtekross
 
3 SAKER JAG SER FRAM EMOT:
- Framtiden
- Studentresan
- Studenten
 
2 BRA FILMER:
- What to expect when you're expecting
- Focus
 
1 SAK JAG BEHÖVER JUST NU I DEN HÄR STUNDEN:
- Life advice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0