Min pappa är bäst på att laga mat

Alltså min pappa är verkligen så bra på att laga mat! Jag borde säga det till han oftare än vad jag gör, men alltså shit va gott! I lördags åt vi det här till middag och det var helt gudomligt. Speciellt förrätten som vi lyxar till med ibland! MUMS!

Var ledare på EFS fredagkväll och somnade sen i min killes armar.
Lördagen var en slappar dag för mig, kändes som en söndag. Var -17 så man kunde ändå inte göra nånting utomhus, tar ett tag att vänja sig.
På lördagkväll hann jag med att träffa Petter, Oscar, Maja och Hanna nån timme innan jag skulle vara med Benjamin. En skön lugn kväll framför en film med min favorit, allt som behövs för en perfekt kväll är han.

Farsdag idag så jag lämnade över en present från mig och mina bröder till pappa idag som han blev väldigt glad över då han nämnt nån gång att han ville ha en sånn.
Annars har jag tagit det lugnt med Benjamin innan han for hem och gjorde något nyttigt medan jag stannade kvar vid tv:n.
Klockan sex var det kör och efter det for jag och tränade med Elsa och Elin. Alltid lika charmiga bilder då man tränar. Nu laddar vi upp för ännu en skolvecka. Hadee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0