Lista: Sommarlista

 
MINA PLANER TILL SOMMAREN:
Jag ska jobba lite, fara till Stockholm och se Rihanna med Agnes och Lisa, Jag ska till Italien med släkten, sola, fylla 18, ta körkort osv. Vissa saker är bestämt men mycket är inte det. Vi får se vad som händer liksom. 
 
 
BÄSTA SOMMARSTÄLLET:
Oj, jag har verkligen ingen aning. Men det blir ingen riktig sommar förens man varit i Skåne hos farmor och farfar, sen hos Tora är ett favvo ställe. 
 
 
HÄR BADAR JAG HELST:
Från Lisas eller Toms bastuflotte i Blåsmark <33 Asså älsar det, far ut och är mitt på vattnet, inga andra människor runt omkring som kan tjuvlyssna på samtal, man kan speka hög musik och bara må bra helt enkelt. 
 
 
HUR LÄNGE SKA DU VARA LEDIG?
Beror på om jag får ett jobb jag sökt. Men hittills så är jag uppbokad till den 18 Juli.
 
 
VAD SER DU FRAMEMOT I SOMMAR?
ATT BLI 18!! WOOPWOOP! Och få körkort och kunna göra vad jag vill! LÄNGTAR! 
 
 
VAD KOMMER DU KÖPA INFÖR SEMESTERN?
Jag tror jag vill ha en till bikini, ett par nya skor, kläder i mängder! Sen ska jag försöka spara så mycket pengar som möjligt till studentresa osv nästa år.
 
 
DET HÄR LYSSNAR JAG PÅ I SOMMAR:
RIHANNA! Ska alltså se hon live och med Big Sean! Så det, men sen också annat såklart. Agnes får hålla mig upptaterad som vanligt.
 
 
FAVORITSOMMARDOFT:
Grillat, när alla familjer är ute och grillar kött till middag! LOVE!
 
 
ETT MÅSTE PÅ SOMMAREN:
Bli brun . slut
 
 
VAD ORORAR DU DIG FÖR?
Att jag inte klarar körkortet :((( eller inte får nog med pengar.
 

HUR KOMMER DU MINNAS DIN SEMESTER SEN I SEPTEMBER?
Det vet jag ju inte nu, kan inte titta in i framtiden. Men hoppas på skit kul och varm.
 
 
DEN ULTIMATA SOMMARDAGEN FÖR MIG ÄR:
Jag vaknar upp kring kl 10, tar bilen och kör till agnes m.fl, vi far sen iväg och solar/badar nånstans. Kring kl 15.30 far vi hem och fräschar upp oss till kvällen. Vi träffas igen och äter grillat tillsammans alla kompisar. Sen blire mycket skratt, prat, dans o lite party.
 
(Majas bild)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0