Lista nr: 13

 
Säg sanningen. Vad var det som gjorde att du började gilla personen du gillar nu?
Vem vet om jag gillar någon.. If u kiss I tell.
 
Vad på din kropp skadar dig / stör dig? 
Jag svimmar ibland så aa jag skadar mig själv på det sättet. Sen har man såklart kroppskomplex. Men det har väl alla.
 
Vad tänkte du på igår innan du somnade? 
Jag tänkte på att jag tänker för mycket så att det blir sallad i min hjärna, jag måste kunna slappna av och leva mitt liv som jag vill.
 

Vad lyssnar du på? 
Jag lyssnar på lite allt möjligt. Helst musik man kan dansa och sjunga till. 
 
Vad tror du din mamma har för sig nu? 
Hon slappar nog, hon och pappa kom precis hem från Stockholm.

(tb till då jag faktiskt blev lite brun i sommras)
 
Har du kysst någon de senaste fem dagarna? 
Ja :)

Tycker du det är okej att ha sex på första dejten?
Ja asså om man blir sugen och om båda vill så självklart! Why not liksom. 

Tre saker du gjorde igår?
Jag tittade på Kalle & Chokladfabriken med Albin (Mys <3), var på ett ledarläger inför Livskraft, lyssnade på musik och bara satt och gjorde ingenting typ.
 
Sover du helst borta eller har vänner som sover hemma hos dig?
Oj.. Det beror helt på vilket humör jag är på. Om jag känner att jag vill bort från huset såfort som möjligt så är det ju såklart att jag hellre sover borta. Men båda är lika mysigt. 
 
Har du någonsin gillat någon som du vet inte haft chans på?
Hahah ja.. Tragiskt men..

Vad ser du fram emot just nu?
Julen! Allt med julen! Dricka glögg, julpynta, snön, julklapparna. 
 
Om du helt plötsligt fick 100 kronor utan anledning, vad skulle du lägga dom på?
Jag skulle troligtvis lägga dom på kläder, eller spara dom till julklapparna jag ska köpa.

Vad är fel med dig?
Allt och ingenting, det får ni bedömma själva.
 
Är du besviken på någon just nu?
Både ja och nej.

Hur länge var du uppe igårkväll och varför?
Kring kl 2 kanske.. Minns it exakt. 

Är du en tålmodig person?
Nej verkligen inte hahah, asså jag har typ inget tålamod! Ändå har jag lyckats så i kö till Helix i 1,5 timme.

Varför är du inte kär i ditt ex längre?
För det är roligare och bättre att vara singel man får göra vad man vill och behöver bara ta hand om en till person så därför kan jag inte heller säga att jag har haft ett ex på riktigt. 

Drömde du något igår natt?
Yes, men tänker inte berätta vad. 
 
Om någon gillade dig just nu, hade du velat att hen berättade?
Både ja och nej.. Det är ju alltid kul att höra att någon tycker om en. Men jag vill för tillfället bara vara singel. Så jag är lite kluven.

Gillar du att träffa nya personer?
JA! Bästa som finns typ. Älskar att prata med nytt folk. SÅ härligt. 

Har någon nånsin sagt till dig att du har vackra ögon?
Ja :):) Kärlek till dem som sagt det.

Har du någon gång haft någon typ av ätstörning?
Nope. Bara min egen att jag aldrig äter frukost. Men inte på riktigt nej. 

Har du skolkat?
Ja, jag skolkade ganska mycket från spanskalektionerna i högstadiet. 

Har du någon gång känt att du inte duger?
Ja.
 
Hittade listan hittade jag här -> http://emmasveamatilda.blogg.se
Bjuder på lite bilder från i somras, på mallis och nu i höst. Jag ser inte klok ut på vissa menmen jag bjuder på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0