Resumé

Okej, jag tänkte göra en sommarresumé här på bloggen. Ska försöka ta med så mycket som möjligt men ändå inte allt. Tack alla inblandade i sommaren 2k15, puss på er! 
 
 
Okej, jag gick ut 1an och såg fram emot ett helt fantastiskt sommarlov.
 
 
V. 25 

Dagen efter examen for jag iväg ner till gbg och var konfaledare till världens härligaste gäng! Vi gjorde allt från att bada och fara på liseberg till att kasta ägg och sjunga. Älskar hela bunten! Efter en azum vecka var det dags att fara hem. 
 
 
Söndag v.25
v.26 
Jag fick äntligen träffa Agnes efter en hel vecka! Vi hade mycket att prata om och självklart gjorde vi en kladdkaka. Måndag for vi ut massa kompisar och vi tog vårat första riktiga dopp på bastuflotten. Tisdag blev det en photoshoot med Maja. Mina konfirmander konfirmerades på Torsdagen. Sen dömde jag PSG hela helgen. For då Lördag och träffade Frida som jag inte träffat sen examen. 
 
v.27 JOBB..
 
 
v.28

Jag fick en ny mobil, for ner till skåne med min familj. Drog till Gbg (igen), den här gången för att kolla då Viktor konfirmerade sig. Sen drog vi in och bodde på The Gothia Towers, gick en stund på stan, lunchade sushi, for såklart på Liseberg dagen efter, jag vann en stor Marabou (!!), pappa en Toblerone. Efter två dagar i Gbg for vi vidare ner till Skåne för att hälsa på farmor och farfar. Lördag åkte jag hem med tåg så jag var hemma söndag. 
 
 
v.29
Söndagen jag kom hem var jag med Jacke. Måndagen (MY BIRTHDAY!!) jobbade jag först på morgonen, sen for jag in till stan och lunchade med Agnes på takterassen, sen på kvällen firade jag mig med ett litet party på gården. Tisdag klippte jag håret på Tom. Torsdag hade jag spa med Agnes med följd av en sleepover. Fredag picknick på bastuflotten med Lisa och Agnes, och på kvällen en photoshoot med dom + Hanna och Maja. 
 
 
v.30
For till Luleå med Agnes och shoppade. Var med Frida och kollade på twilight, spela massa volleyboll och kubb, var på bastuflotten. Sen var det dags för den efterlängtade helgen! PDOL WEHÅÅÅ! For in till Pdol både Ons, Tors, Fre, Lör. Jättekul helg med härliga personer. (inga bilder från pdol dock)
 
v.31
 Jag serverade på bröllop, försökte vara med Lisa så mycket som möjligt innan hon for till Rhodos, badade på hemlunda, serverade på Magdas bröllop, försökte sola så mycket som möjligt, fick min första fisk (i hela mitt liv), spenderade flera kvällar på bastuflotten. Sen tog jag det allmänt launa. 
 
 
 v.32
Åt glass med Agnes. Var med Frida och Agnes och pratade deeptalk. Torsdag planerade jag o Agnes bakseminariet till Livsgott, Fre-Lör var vi i Älvsbyn på lägret och bakade massa gott. Söndag var jag hemma och tog det launa. 
 
 
v.33
Lisa kom hem från utlandet så vi var på bastuflotten för att ha picknick ännu en gång och försök till att sola (vilket inte gick bra), sleepover med Agnes och Lisa, dagen efter bruch med plätttar, nutella och sollsken (smakade som utomlands), spelat mer volleyboll, ätit middag på Max med Agnes, solat, åkt båt till fingerman med Ante och Agnes, sov på Antes stuga. 
 
 
v.34
For på Julias inflyttningsfest, haft finmiddag med Hanna, Maja, Petter och Oscar. Haft myskvällar med både Hanna, Lisa och Maja försig, åkt Petters nya båt, solat/picknick på en liten ö med Oscar, Hanna, Petter och Matte. Träffade Frida för deeptalk efter att hon kommit hem från London. Spelade sjukt roliga volleyboll matcher på Phb med massa härligt folk.
 
 
v.35
Nu kom ju äntliigen värmen! Solat på massa olika ställen med massa olika folk, for ut med Toms bastuflotte, åkte ring för första gången typ, badat naken. Spelat mycket kort (jag vann), solat och badat på Hemlunda med Frida, Agnes, Maja, Staffan, Elias och Benjamin. Söndag var jag med Oscar. Har haft en hel perfekt vecka innan skolan börjar om!
 
Tack igen, till alla inblandade! Vissa av er är verkligen speciella, ni lyser upp min dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0