Lista nr 11

 
var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?
 - Utomland! Nått ställe där det är sol och värme där jag kan få bli brun och bara ta det lugnt och njuta, är inte redo för skolan än.

vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
- Oj.. Asså jag tycker verkligen om att vara jag.

vilken egenskap önskar du att du besatt?
- Hmm.. Bra självkänsla kanske.

i vilken färg är ditt drömhus målat i?
- Ljusljus grå, inte vitt men ändå inte grått.

vilket namn är det vackraste du vet?
- Oj har jag inte ens tänkt på.. 

 

är det nått speciellt du ska försöka ändra på?
- Jag ska försöka ändra på mig själv, litegrann. Jag ska äta nyttigare och träna mer så att jag själv mår bättre.

vilket är det bästa ordet som finns?
- JA!

vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?
- Klara min bucketlist.

om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja 
 - Pastasallad <3333

om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?
- Vitt, svart eller grått.. aa så kul är jag liksom.

om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
- LOL

 

om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?
-  En ny mobil tror jag faktiskt

vilket språk är det vackraste du vet?
- Asså man brukar ju säga typ franska men jag tycker att Engelska med brittisk accent är mycket finare.

vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?
- John Green - Katherine Teori

vilken årstid tycker du allra bäst om?
- Sommar ofc! Värme, lov, vara uppe hela natten lång, jag fyller år, allt händer på sommaren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0