Fre-Lör



Fredag for jag, Agnes, Hanna, Jacke, Ante in till Normalimia för att möta upp Tom och Felicia för att sen kolla på innebandy, wibax vann ofc. Efter det for Jag, Jacke, Agnes och Ante vidare, vi "råkade" skämma upp några barn som var ute och cyklade och sen en epa och sen även några moppedister, det var kul. Sen for vi till David och då kom även Lina. 
Lördag övningskörde jag, gick ändå bättre än va de brukar gå. Sen på kvällen dog ja till Anna och Wilma, men efter ett tag for jag sen till Böle för att träffa Hanna och Maja. 

Eftersom jag har godis-chips-fika-läsk löfte, är suget efter socker gode stort just nu, men jag ska klara det! Bara 5månader kvar (ich) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0