13 JULI

Igår fyllde jag år och den dagen började med frukost på sängen och sång av Benjamin! Sen ringde mina föräldrar och gratta mig också. Så tråkigt att inte dom kan vara här och fira med mig.. första gången jag firar utan min familj. 

Jag åt upp och klädde på mig och sen skjutsade Benjamin mig till jobbet. JA jag jobbade på min födelsedag.

14.45 slutade jag och då kom Benjamin in för att möta upp mig och ge mig hans present som var spa på KUST. Vi gick dit direkt och spaade helt enkelt. 

Har aldrig varit på spa förr och shit va lyx de är på KUST. Det är så fint man vågar knappt vara där!!! En MAGISK present som jag fick uppleva med honom! 

Kvart i fem gick jag upp för att börja fixa mig, efter en timme var jag klar och då gick vi snabbt till bilen och tillbaka för att lämna väskorna. Klockan sex väntade middag på KUST. Vi tänkte att vi kör på KUST tema haha. Nä men de här hade vi faktiskt bokat flera veckor tidigare. 

En helt MAGISK födelsedag, med min fantastiska kille!!! Så mycket kärlek till han! <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0