Kamratmöte

I helgen har det varit Kamratmöte. Det betyder att folk som gått på Hjälmared förr får komma tillbaka under en helg och träffas och umgås. 


Jag träffade mina kusinbarn och Isak, jättetrevligt att prata lite med han! Sen träffade jag andra som bor runt Pite trakterna som kom ner. 

Blev en STOR sittning på lördagkväll, vi var tvungna att vara i aulan för vi var runt 200 pers. Jättefin och rolig underhållning, både sång, sketcher, på spåret, dikter och aa allt man kan tänka sig. 

Klockan tio var en superfin kvällsandakt som Kristoffer vår lärare höll i. Men efter den klockan 23 var det dags för natta-volleyboll. Vi hade ett lag som skrev upp sig och deltog. Det var sjuuukt kul, men vi vann inte, vi kom faktiskt näst sist haha, men det var kul ändå, vi kämpade hårt! 


På söndagen for alla hem och då kollade jag och Signe på film och bara mös på för att ta det lugnt innan skolan började på måndag igen. 
Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0