Resumé

Oj alltså har blivit så dålig på att blogga.. men ska försöka bli bättre (den har vi aldrig hört förut). Vad har jag gjort den senaste tiden då?? Har kommer en liten resumé! 

For in på Espresso House med Agnes och Lisa för att prata ut om allt möjligt. Jätte mysigt och ofc jätte gott! 

Jag beställde skor- och studentklänning som jag fick hem för ett par dagar sen. Båda sitter såå bra! Taggar till tusen!!

Jag, Hanna, Maja, Petter och Oscar har börjat med "Halv åtta hos mig" och Maja var först ut på listan. De var verkligen jättegott och så kul att få träffa alla igen efter utlandsresan! Vi prata på om allt och spelade spel (där jag vann!!). En super mysig kväll! 

Dagen efter körde jag skoter till Blåsmark för att träffa Elin och Elsa och höra hur dom haft det. Hade med oss varm choklad och mackor som vi åt i solen medan vi lyssna på musik. Agnes joinade oss efter ett tag. Sen bar det av hemåt igen. 

Bokat resor hihi!! Inte utomlands ni kan vara lugna! Först med Petter och dom till Sthlm den 11 Maj. Jättemysigt! Vi ska få bo hos Petters kusiner och bara må bra. Äta gott, gå på musikal, shoppa och aa. 


Den andra resan är till min kusin Pernilla som ska gifta sig! Sååå roligt! Har aldrig varit på bröllop och så glad att hon bjöd mig! Så klänningen ni ser på bilden har jag beställt och tänkte att jag kanske skulle ha på bröllopet. 

Gått på stan och lämnat ut massa CV. Som det ser ut nu får jag inget sommarjobb.. är så ledsen.. behöver verkligen. Aja jag har inte gett upp hoppet än! 


Fick lön i fredag så då gick jag på en liten shopping tur. Köpte tröjan på bilden, ett nytt puder, en primer, eyeliner, ögonbryns vax/gel, finish spray. Aa får man lön så får man. 

Jag och Maja gav i julklapp till tjejerna i släkten att vi skulle laga mat tillsammans en kväll och titta tillbaka på gamla bilder då vi for till Prag tillsammans. Datumet var satt, så igår for vi alla till mormor och lagade mat sommar Italiensk inspirerad. Mormor hade gjort en helt perfekt pannacotta! Sen jötteskön kväll där man skrattade, pratade och bara mådde bra! Tack! 

Utöver det här har jag jobbat, repat till musikalen, pluggat, repat ännu mer! Allt i ens huvud handlar bara om musikalen. Ska bli skönt att få göra bort den så man kan tänka klart igen. 


Idag ska jag fara och träna och sen vara med Benjamin som kommer hem från Jazz läger!! Miss him soo much! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0