Helgen

I torsdags blev de som vanligt en fredagskväll för mig, med tanken på att jag är ledig på fredagar. 

Efter skolan for jag och gymmade, simmade och bastade med Elsa och Elin. Sen for vi hem till mig för kvällsis och då joinade Lisa också! 

Fredag: Hämtade Lisa och Agnes på skolan för lunch på Max, skjutsade tillbaka dom och sen gick jag en stund på stan, hittade en tröja på bikbok på rea (!!). Inget märkvärdigt, en svart t-shirt bara, men snygg ändå! 


Sen hämtade jag upp Benjamin och följde till han ett tag innan jag for hem och pluggade till NK provet.

Åt en god middag med min kära familj innan jag for och hämtade upp Hanna. Vi var ledare på EFS under kvällen. 

Hämtade Benjamin och hans kompisar i Arnemark och skjutsade hem dom innan jag och han for hem till mig och la oss.

Lördag: Jobbade från 9-16.30, kom väldigt mycket folk och vi har ganska få som jobbade, men det var bara att bita ihop och jobba vidare. 

På kvällen for jag till Lisa för att kolla på Mello med hon, Elsa och Elin. Så mysigt att det är igång igen!! Sen for jag till Benjamin och sov där. 

Söndag: Jobbar 9-16.15 idag, blir säkert längre då jag räknar kassan. Sen tror jag att resten av dagen/kvällen kommer jag tillbringa framför NK plugg.. kanske hinner med att träna också, jag får se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0