1:a advent

Vaknade upp bredvid min favorit som start på 1:a Advent! Vi chillade ett bra tag tills vi blev hungriga och åt tacos till "frukost", sen for Benjamin på rep och jag och Albin upp till kyrkan för att fira advent.

Mormor kom och åt söndags middag med oss och till efterrätt lite julgodis som jag och pappa har bakat!

Jag slappade ett bra tag vid modern family innan jag hämtade Albin. Halv sex drog jag mig mot Blåsmark för att hämta upp Elin och Elsa till kören.

Efter kören for jag, Elin, Elsa och Agnes till Lisa för att fira att det var advent. Lisa lyckas alltid ställa fram allting så att det ser så mysigt och hemtrevligt ut! Bäst!

Vi pratade på rätt bra om allting mellan himmel och jord, vilket vi oftast gör. Nu känns det äntligen som att julen är här och jag har längtat så mycket! Det är så mysigt med advent, lucia, julafton, nyår och bara allting.

Imorrn har vi julkonsert med Anna-Lotta Larsson, och resten av veckan flyter bara på! Nu går verkligen tiden fort! Hadee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0