Snabbspolning

Efter att jag kom hem från Italien och Skåne så började jag att jobba på RAWI och jobbar 7-16 varje vardag.

Malin gör jobbet så mycket roligare och bättre på alla sätt!

För att fira min 18års dag bjöd jag hem tjejkompisarna på middag, kul kväll med mycket prat och skratt!

Badat bastflotte

Älskar den där bastuflotten alltså

Sen for jag och Benjamin till trästocks och sov hos hans mormor och morfar. Jättemysigt var det!

Badade på Toms bastuflotte en jättefin sommarkväll!

Då fick jag äntligen träffa min Agnes!!! Varit ifrån varandra alldeles för länge.. Svar ja vi tar mycket selfies

Sen var de äntligen dags för PDOL Piteås roligaste helg där man dansar och ler!

Fick spendera den helgen med mina fina kompisar och Benjamin, bättre blir det inte!!

Sen har jag myst framför film med han. Bäst är han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0