Hemresehelg

I torsdags begav jag mig till landvettern för att flyga hem till Piteå. Pappa hämtade mig på flygplatsen och då vi hade kommit hem spenderade jag tid med min familj. Runt klockan tio så for jag till Benjamin för att sova där. Alltid lika skönt att se han!! 

Fredag morgon for jag och klippte mig. Och aa som bilderna visa så klippte jag kort (!!) Har aldrig haft kort hår, förutom då jag var liten, så det känns jättekonstigt att ha de nu, men är jättenöjd bara ovan. 


Sen spenderade jag resten av dagen med Benjamin som hade tagit ledigt från skolan. 

På kvällen vankades festligheter, Agnes och Elsa bjöd in på 19års fika. Det var såå mycket gott och jag har ätit fika för ett helt år. Vi körde lite lekar och bara satt och pratade med varandra, har saknat de..

Lördag gick jag på stan med mamma, hitta tyvärr inget. Sen mötte jag upp Petter och Oscar för att luncha och prata ikapp med dom lite. Jättetrevligt och gott! 


På kvällen for jag, mamma, mormor och Albin till hortlax kyrka för att lyssna på Samuel Ljungblahd som skulle spela. Pappa var med i kören och Benjamin spelade trummor. Det var SÅ OTROLIGT BRA! Shit alltså ni skulle ha varit där!! 

På söndag gick jag först till kyrkan för att höra pappa sjunga med sin vanliga kör, jättebra! Sen blev de en slappdag! Benjamin kom med pizza och vi kollade på film/serier nästan hela dagen. På kvällen åt vi finmiddag med familjen och sen spelade vi Den Försvunna Diamanten. Det var faktiskt kul haha. 

Måndag vinkade jag hejdå till Benjamin </3 mitt hjärta krossas lite.. och mormor skjutsade in mig till flygplatsen. 


En helt underbar helg i Piteå tillsammans med vänner, familj och pojkvän. Det aa kan inte bli bättre. Nu längtar jag till höstlovet då jag får stanna i 10 dagar!! Till dess blir de face time! Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0