SHOPPINGDAG

Idag är det fredag (!!!) och vi slutade kl 10.00 idag för att vår ena lärare var borta på något annat. Jag, Signe och Matilda hade bestämt att vi skulle in till Gbg och shoppa. Jag och Signe for i förväg då Matilda var ute med hennes klass och klättrade i grottor. Det här är iaf mina inköp för dagen!

En kappa från ZARA, 699kr

En mysig tröja med lite högre krage från H&M, 199kr

Smink av olika slag från MAC, sista bilden är gratis produkter som man fick med 

Mellan all shopping gick vi och fikade, blev lite standard på Espresso House, men de är ett säkert kort då man har lågt blodsocker. 


Jag köpte även Bikboks "Adriana Pants", ser ut som kostymbyxor men är jättemjuka och sköna. Fick tyvärr ingen bild på dom.

Vi avslutade med att äta middag, blev sushi som vi alla tycker så mycket om. Det roligaste var att den är på Centralen, men det var jättegott och jättefint där! 


Trötta och belåtna tog vi tåget tillbaka till hjälmis. Nu ligger jag i sängen och ska faktiskt sova! Godnatt på er! Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0