Mitt höstlov

(null)
Hej vänner! Jag vet att jag har varit inaktiv den senaste veckan, men jag for ju faktiskt hem till Piteå och kände inte att jag ville blogga och lägga tiden på de. Så därför får ni en sammanfattning av hela lovet nu! 
(null)
Fredagkväll då jag kom hem skulle egentligen jag och Benjamin fara iväg på Friday i Jävre, men jag var så restrött så vi tog en hemmakväll. Spelade fifa, såg modern family och bara mös! 
(null)
På lördagen chillade vi också, Benjamin övade då och då medan jag bara var. Ville inte stressa de här lovet utan bara njuta av tiden hemma. 
På kvällen hade min familj bjudit in Benjamins familj på middag. Såå gott och verkligen såå trevligt!  (null)
(null)
Det här åt vi! Lite ost, skinka och bubbel som förrätt. Lamm till varmrätt och kladdkaka med egna jordgubbar och glass till efterrätt! MUMS! 

(null)
Söndag körde jag iväg till maja i nya bilen (såå skön att köra!!) där stod hon redo att grädda pannkakor som vi sen fort åt upp. Stannade sedan kvar till på kvällen och åt även middag där. Vi drog en snabbis till stan och köpte godsaker innan vi sen skiljdes åt. 

(null)
Måndag var superchill dag, gjorde egentligen ingenting tror jag. På kvällen åt iaf jag och Benjamin sushi vilket var awsome. Vi köpte hem och åt framför modern family!  (null)
På tisdag for jag in till stan för att kolla in "Elsas" lägenhet, hon passar den åt sin kusin fram till jul, vilket verkar hur nice som helst! 
Mötte upp Lisa, Elsa och Tova på Ica för att införskaffa allting till brunchen vi skulle ha!  (null)
(null)
Ser ni hur gott???!! Behövde verkligen de här!! Kring halv två for jag tillbaka till Benjamin eftersom att han behövde bilen till ett rep. Jag bäddade ner min i soffan hos han och spelade lite Minecraft och såg Gossip Girl. Super mysigt! 
(null)
På tisdagkväll hade jag och mamma en tjejkväll. Vi prata och kollade på romantiska komedier! Som jag har saknat hon!! Min bästa mamma!!
(null)

På onsdagen hjälpte Benjamin mig att komma iväg och göra nånting. Så jag ringde Maja och mötte upp hon och Katrin på stan. 
(null)
Dom köpte lunch och jag fika (eftersom jag redan ätit lunch hemma). Katrin for efter de hem medan jag och maja fortsätte vår shoppingtur till klädaffärerna!
(null)
(null)
(null)
Måste hålla i mina pengar lite, men köpte en superfin pyjamas på H&M, matchande skjorta och shorts. Sen köpte jag också bodyn som ni ser på bilden längst ner till vänster från Bikbok. Önskar väl att jag köpte några till av topparna jag provade men de får bli till nästa månad! 

(null)
Torsdag hade Benjamin vilodag, så vi mös framför tv:n hela morgonen. Klockan två for jag iväg till Hemmings för att hämta upp Elin för att sen köra vidare till stan. Vi, Elsa och Lisa skulle nämligen laga middag ihop. Blev ham/halloumi-burgare. Gott som vanligt! 
Senare på kvällen kom Maja och Hanna för att joina oss. En mysig kväll som förr i tiden! Man träffas och pratar, ser nått klipp, lyssnar på musik och bara umgås! 
(null)
Fredag!! Shit redan hade jag varit i Piteå en hel vecka, tiden gick för fort!! Jag och Benjamin spenderade HEEEELA dagen med varandra! Ingen fick skilja oss åt! På kvällen for vi till Böle för att äta middag tillsammans med Maja, Oscar, Petter, Ella och Hanna. Vi åt tacos och spela monopol. Men sen for jag och Benjamin ganska snabbt iväg för att vi skulle köra hela vägen till Norsjö. 
(null)
Hela helgen spenderades alltså i Norsjö med Benjamin och hans släkt! Dom är så fina och mysiga!! Vi klädde ut oss eftersom att de var halloween och dom gör de varje år, det var superkul! På söndagen for vi sedan hem efter lunch. 
(null)
Söndagkväll lagade jag och Benjamin mat till oss, mamma och Albin. Pasta och kyckling min specialitet!! Sen kollade vi på en film innan vi for till Benjamin och sov där. 
Vinkade av mamma och Albin innan vi for iväg såklart, alltid lika smärtsamt... men vi syns till jul som tur är! 
(null)
Måndag och sista dagen.. mitt flyg går vid fyra men hade ingen skjuts då så jag for in nu på morgonen med Benjamin eftersom att han flyger till Stockholm. Blev ännu mer tragiskt att säga hejdå på en flygplats.. precis som i film typ. 
Men jag har haft ett helt UNDERBART lov! Kunde inte ha spenderat det med mer fantastiska människor än vad jag gjorde. Älskar verkligen min familj och Benjamin och tycker verkligen verkligen om mina kompisar. Så TACK! Tack för att ni gjorde mitt lov till de bästa! Kramar från Elin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0