Hatt-dag och lördagsmys

(null)

Den senaste veckan har jag gjort lite allt möjligt. Vi har börjat se alla Star Wars filmer några stycken på internatet. Såå bra filmer och så kul att äntligen se om dom igen. 

(null)

I torsdags var det volleyboll turnering, tyvärr vann vi inte, men vi spelade grymt bra! 

(null)

De var en hatt-dag på skolan, Signe och Hugo hade gjort sina egna hattar som var superfina medan jag fick låna en av Nofal. 

(null)

Måste bara visa den roligaste skylten som finns påväg ner till Hjälmared Hahah

(null)

Det här är de kläderna som jag alltid går runt i varje lördag och söndag. Mina mys kläder är de bästa kläderna jag har!! Ikväll ska jag och signe dricka te och äta pepparkakor! Ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0