FEM FANTASTISKA DAGAR

(null)

I fredags hämtade jag upp Benjamin på centralen i Gbg då han kom med flygbussen. Vi åt på Olles innan vi for till Hjälmis. Lika gott som vanligt, men tyvärr var vi inte lika hungriga som vi brukar. 

(null)

Lördag åt vi pizza till lunch och sen visade jag Benjamin runt på området och efter de chillade vi bara och tog de lugnt. 

(null)

På kvällen var det sittning och efter middagen var det dags för bordshockey turnering. Det är riktigt roligt! Efter de spelade jag, Benjamin, Signe och Gabriel kort innan vi gick och la oss. 

(null)

På söndag for vi på gudstjänst i en kyrka i närheten. Den firade 40års jubileum, de var massor av folk! 

(null)

Första snön kom också på söndagen. HUR MYCKET SOM HELST! Är inte van att se så mycket snö längre. 

(null)

Måndag var Benjamin med på mina lektioner och på tisdagen stannade vi hemma för att ta vara på sista dagen. Vi har haft det så mysigt som helst och jag är så tacksam och lycklig över att han kom hit till mig i helgen! Puss på dig älskling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0