Veckan

Lämnat in min absolut sista uppgift i skolan (?!), repat inför studenten, haft inså-konsert (instrument och sång) som gick ganska bra ändå för min del. 

Har sett dansarnas sista föreställning.

Torsdag: skjutsade mina päron till Kallax, så flög dom iväg till Barcelona och njuter av sol och värme :(( 

På kvällen kom Elin, Elsa, Lisa och Agnes till mig för en grillkväll, vi spelade kubb och njöt av en fin vårkväll. 

Fredag: gjorde inte så mycket under dagen, slappa med Benjamin lite, for ut och sprang 1,3mil och sen chillade jag framför serier. 

På kvällen hämtade jag upp Elin och Elsa så for vi vidare till Tages och jordgubbarna var självklart med! Där pratade vi på om livet, framtiden och allt där i mellan. En helt fantastisk kväll! 

Idag har jag dömt en fotbollsmatch och sen inte gjort ett skit. Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0