Tiden går för fort

Det var nyss jag började gymnasiet. 

Det var nyss hade ångest över att det här tre åren skulle bli de jobbigaste åren i mitt liv. 
Det var nyss jag firade varje gång jag fick lov. 
Det var nyss... 

Nu är gymnasiet snart över? 
Nu har jag ångest över att de här tre åren har gått för fort! 
Nu vill jag vara på skolan så mycket som möjligt. 
Det är nu allt tar slut... 

Det här har verkligen varit de tre roligaste åren i mitt liv! Jag har världens bästa klass som man har kommit så otroligt nära! Tiden bara flyger iväg och vi är inne på våran sista skolvecka någonsin. 
På lördag far jag utomlands med tjejkompisarna och då jag kommer hem börjar student veckan... helt skjut.. 

Det är alltså nu vuxenlivet börjar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0