Born free

Jag lovade lite bilder från förra helgen, men kom jag ihåg att ta nå bilder då festen väl började?? Nä.. Så de blir inte före bilder som såklart består av selfies.

Sen var de att gå tillbaka till skolan igen.. jag är så skoltrött och önskar att allt är över samtidigt som jag vill att de ska sakta ner så man hinner ta vara på tiden. Har iaf gjort klart den praktiska delen av Gymnasiearbetet! Samt skrivit klart en religions uppgift och svenska NP talet! Mer produktiv än vad jag tror ibland! 

Fredag: Hade avslutnings middag med Föreningsservice på valls. Drog vidare till Böle för att grilla med Maja, Petter, Oscar och Hanna. Sov sen hos Benjamin. 


Lördag: Benjamin spelade på Kaleido, dom har så mycket energi och är helt galna på scen!! Älskar de! Plus att de är sjukt bra låtar, kul att dom är egenskrivna av Mattias!
Vi for sen hem till mig och bara mös på framför FIFA och godsaker!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0