STUDENTRESAN

Jag har ju då varit på studentresa med mina babes. Vi valde att fara till Kreta på en liten lugnare studentresa då studentveckan kommer bli så hektisk. Vilket var jätteskönt tyckte jag! 


Första dagen då vi kom fram gick vi och åt middag direkt och efter de hade vi drinkkväll på balkongen.

Det vi gjort varje dag var ju att sola och bada vid poolen, vissa av oss tränade någon dag då de blev lite små mulet, men annars har vi mest solat, badat och druckit. 

Vi gick ner på stranden en kväll för lite Photoshooting i det fina vädret. Själv så fick jag inte så bra bilder för jag glömde rengöra linsen så alla mina bilder blev lite halvers, därför snodde jag nästa av Tova här.

Sista dagen hade jag och Agnes en egen Photoshoot på stranden och vid poolen, då var man ju som brunast men såklart blev bilderna coolare i svartvitt. 


Det har varit en riktigt bra och mysig resa med de absolut finaste tjejerna! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0