PDOL

I veckan började PDOL, Piteå Dansar Och Ler. Onsdag for jag direkt efter jobbet till lägenheten i stan som Lisa har hela veckan, där fixa jag mig och sen mötte jag upp Benjamin för att gå ut och äta middag. 


Vi blev ett tjejgäng i lägenheten, körde lite lekar och hade en roligkväll, när klockan blev nog mycket gick vi ut till Kitteltältet och dansade loss till Oskar Linnros.

Torsdag: Jobbade på dagen och sen for jag hem och solade, man får passa på medan de är sol här. Jag duschade och fixa mig sen hämtade jag upp Maja och for till Malin. 


Vi skulle äta tacos ihop med hon och Hanna, vi pratade om allt som hänt och vad vi alla kommer göra till hösten och Sjölvklart lite skvaller här och var. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0