FAMILY

Förra veckan jobbade jag bara känns de som. Jobbade även helg på hundutställningen, grilla hamburgare lördag och packade ihop tält osv på söndagen. 

Har bara tagit de lugnt med Benjamin på kvällarna för har helt enkelt inte orkat nått annat.

Har även hunnit med att flytta till hortlax. Eller aa flyttat och flyttat, Benjamins familj åkte bort i fredags och då flyttade vi in hos han istället för att bo hos mig. Det är mysigt!!


Idag kommer min familj hem!! Oj vad jag har saknat dom!! Min bästa fina familj som jag om fyra veckor ska flytta ifrån. Det blir jobbigt och kul på samma gång. Men, de tänker vi inte på nu! 

Ikväll far kanske jag och några av Benjamins kompisar till Skeå för att lyssna på lite live musik! Det blir mys! Kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0