Utomlands två gånger??

Jag och Benjamin har alltså bokat en utomlandsresa till Teneriffa?! Kan ej fatta det riktigt!! Är så sjukt glad och det kommer bli så skönt och roligt!! Tänk att jag får fara utomlands med min favorit kille!! Och sen studentresa med tjejkompisarna?! AAAAAH det är bara för mycket!! Shit så kuuuul!!!!

Mamma hade beställt in dessa till mig <33 finisen! Dom sitter sjukt bra på och jag är bara mer taggad på att träna nu!! 


Mamma och pappa kom hem från Köpenhamn ikväll och hade med sig ett par Over Knee Boots till mig (!!). Har länge velat ha ett par men har inte orkat lägga pengar på det, så hittade dom ett par på rea och köpte till mig!! Jag älskar mina föräldrar sååå mycket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0