Senaste

Den senaste tiden har jag hunnit med att träna med Elsa och Elin några gånger, jobbat både tisdag, onsdag, lördag, söndag och ätit på O'Learys och sett piterevyn med Petter, Maja, Oscar och Hanna. Och självklart varit med Benjamin! 

Alltså det är lika gott varje gång man äter på O'Learys! Jag och Maja delade på en Mozzarella Bruchetta, och till varmrätt åt jag en Cesarsallad! 

Vi pratade på om livets alla olika hörn och hade lika trevligt och kul som vanligt! (Kanske roligare t.o.m) 

Sen drog vi vidare till Christinasalen där vi skulle se piterevyn! Alltså.. SHIT SÅ ROLIGT!! Jag har så kul alltså!! Visst tog det ett tag för mig att fatta en skämt då och då, men då jag fattade skrattade jag som aldrig förr (pinsamt då de bara blev jag som skratta, för alla redan skrattat klart..) men så kan de gå ibland. Far och se den gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0