Min sista lovdag..

 

... vaknade jag upp bredvid min favoritkille. Kan fortfarande inte fatta att det var sista lovdagen.. Vi klev upp och gjorde en jättegod pasta och sen satte vi oss för att se lite Breaking Bad, har snart sett ut det (!!) 

Jag skjutsade hem Benjamin strax före två och sen skyndade jag mig hem för att fixa iordning lite. Oscar, Petter och Hanna joinade för ett parti Monopol där jag tror vi kom fram till att Oscar vann efter mycket fram och tillbaka spel mellan han och Petter. 



Lovet är över.. Lovet som man väntade på så länge. Lovet som man skulle hinna med att göra jättemånga saker på. Jag kan säga att jag inte alls hann göra allt jag ville och nu är det över. Men jag är samtidigt glad och tacksam över det jag hann med!

Med andra ord: See u at school!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0