ÅRSRESMUÈ 2016

 
JANUARI
 
Jag började det nya året på livskraft bland alla mina kompisar och fortsatte januari månad med att spela mycket hockey, roadtrip till Luelå, spela mínnebandy och mycket maxkäk. Det här var faktiskt ett av mina bästa jullov. 
 
 
FEBRUARI
 
For till Järvträsk, åkte ut på många skoterutflykter med både tjejkompisar och killkompisar, gjorde brunch med Hanna och for till Umeå med kören där jag och agnes tittade på mello på Donken istället för att köra lazergame. En speciell månad faktiskt.
 
 
MARS
 
Pokerkväll hos Oscar (jag tog hem vinsten), mer skoterutflykter, Tora kom hit (vilket betydde ännu mer skoter), Lisa fyllde 18 och hade middag, for till Tärnaby med familj och släkt, drog sen tillbaka till Hemavan nån vecka senare med TG, for till Luleå med alla sångare för att se musikal, mer brunch och gick på bio och åt sushi med Benjamin. 
 
 
APRIL
 
Frida och Moa fria att dom fyllt arton, jag och Benjamin började lagade mat flera gånger faktiskt, bowling på idrotten, var glad över att matten hade slutat och idrotten hade börjat, halva priset på all glass (blev flara glassar ska jag erkänna, flera gånger), lisa provsminkade Agnes till balen, kompisar från söder kom upp under påsklovet.
 
 
MAJ
 
Åt på Olles med Benjamin, hittade en tröja som jag inte köpte och jag ångrar mig så mycket, blev några sjukt varma dagar, jag Hanna och Maja solade hos mig och jag brände mina smalben.. Min och Agnes årliga dejt på Tages under en håltimme, Hanna och Amanda firade deras artonåriga liv, en sommarfest med  esteterna och jag och Benjamin lärde oss cykla enhjuling. 
 
 
JUNI
 
Jag Lisa och Agnes bodde i Martins lägenhet (som vanligt), Fick se då min babe gick balen med Tom, där jag fotade till ptown, sen blev det sommarlov och då for jag direkt till Gbg med konfirmanderna, efter en vecka var jag hemma igen, träffade Benjamin så mycket jag kunde och pratade ikapp med Lisa och Agnes på bastuflotten. 
 
 
JULI
 
Dömde under Piteå Summer Games och hann tjäna ihop lite pengar innan jag Lisa Agnes ocg hundra tusen till pers samlades i Stockholm för att se Rihanna live, helt amazing! Drog snabbt där efter direkt till Italien med familjen och kusinerna, helt underbart, bästa utomlandsresan jag gjort tror jag faktiskt. Började jobba på RAWI såfort jag kom hem, firade att jag fyllt arton med ett WHITEPARTY, drog till trästocks med Benjamin, spelade volleyboll, drog in på kittel under PDOL, myskvällar med  Benjamin och en helt fantastisk sommardag på bastuflotten. 
 
 
AUGUSTI
 
Tog körkort!!!!!!!!!!!! En av dom bättre grejerna under 2016. Var med i en volleybollturnering, prommis med Benjamin, drog till Luleå med tjejerna, lunchade med Maja (pastapesto<3), klättrade upp på två berg, sprang tjejjoggen med mamma och skolan började såklart om, sista året och jag var taggad!
 
 
SEPTEMBER
 
Olles med Benjamin, det är så gott där alltså. Beställde in buffe på max med tjejerna, Agnes tog körkort! Kollade på brud- och balklänningar med Elsa och Elin, hade estetdag, var på Hiphop-tjejfest, Elsa fyllde år och bjöd på en otrolig brunch (SÅ GOTT), och jag tonade håret brunt (första och sista gången)
 
 
OKTOBER
 
Lunchade med Benjamin på stan, mormor bjöd släkten på Tage, det var verkligen jättegott. Lunchade med Elsa på sushi & te då hon kommit hem från Kreta, for på öppethus med massa från skolan till LTU (inget som lockade mig), Maja fyllde arton och bjöd även hon på en sjukt god brunch! Shit vad jag har ätit brunch under 2016??
 
 
NOVEMBER
 
Slutet av oktober for jag ner till Uppsala för att träffa Tora och hälsa på min bror, stannade där i några dagar in i November, hade sjukt kul! Tog med Linus hem som en överrakning till mamma och pappa som blev helt ställda av glädje. Klättrade upp på ännu ett berg med mina tjejer, en så otroligt fin dag! Prommis hela familjen, mös på med Benjamin, drog in till Luleå, EspressoHuouse med Elsa och Agnes.
 
 
DECEMBER
 
Fick jobb på Valls, är så sjukt tacksam över det. Såg julkonsert med klassen, lucia, middag med tjejerna, fest på den nya klubben, for till Luleå med Benjamin för att införskaffa julkappar (efter en timme var vi klara, jag vet det var sjuk bra), firade lilljulafton tre gånger, med Benjamin, med Maldiverna och med alla tjejkompisar. Linus kom hem, då blev det dags för riktiga julafton. Avslutade året med nyårsmiddag med tjejkompisar och sen liggandes i famnen på min kille. Kunde inte bli bättre. 
 
TJUGOHUNDRASEXTON har varit bra, jag känner att jag har vuxit som människa. Under det här året blev jag tillsammas med min favoritkille, fyllde arton och tog körkort. Jag kommer aldrig nåndin få tillbaka känslan i det. Jag ser fram emot tjugohundrasjutton, musikal, turné, studentresa och studenten. Sen kommer framtiden där jag ska ta alla stora beslut och lista ut vad jag vill göra med mitt liv och det kommer att bli jobbigt och svårt. Men jag känner bara att DET LÖSER SIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0