2016 going 2017

 

Började nyår med att fara och träna med hela familjen, sen fort hem och duscha och packa ihop alla saker jag skulle ha med mig till kvällen inklusive förrätten. Sen begav jag mig till Lisa! 


Jag, Agnes, Elin och Elsa träffades hos Lisa lite tidigare för att sminka oss ihop, alltid mycket roligare! Sen gick jag ner och fixade förrätten innan alla andra kom.

När alla kommit skålade vi in kvällen och började äta förrätten som bestod av vitlöksbröd och fantasi-soppa. Min favorit soppa faktiskt! Sen pratade vi på om allt som hänt senaste tiden medan vi inväntade varmrätten.

Varmrätten bestod av pasta, kallskurenkyckling, potatisgratäng, fläskytterfilé, sallad, tacospaj, bea och grekiskt lantbröd! Såååååå gott, synd man inte rymmer så mycket mat i magen säger jag bara, för alltså hade ätit ihjäl mig om man fick plats med mer! 

Vi pausade en låång stund innan vi började med efterrätten med tanken på att vi alla åt så pass mycket haha. Efterrätten bestod då av en väldigt god fruktsallad och en perfekt kladdig kladdkaka med after eight på. 


Vi lyckades väldigt bra med hela middagen tycker jag! Prat om framtiden, studenten och så mycket mer. 

Kring halv elva for alla till olika ställen med tanken på att vi alla ville fira 12-slaget med pojkvänner, andra kompisar, familj osv. 

Jag for till Benjamin för att vara med han och hans familj. Super mysigt! 

Ser verkligen fram emot 2017, händer så himla mycket! Turné, musikal, studentresa, studenten. Sen alla stora frågor i livet.. Aaah vet verkligen inte vad jag ska göra sen.. framtiden ser jag framemot och den skrämmer mig. 


Hoppas alla haft ett bra 2016 iaf! Det kommer en resumé så snart jag hinner göra den! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0