Längesen sist

Shit va längesen de var jag bloggade!! Har inte ens tänkt på det. Vad har jag gjort under den senaste tiden då? 

Jag följde med Anderssons till Luleå för att se då Benjamin spelade med AYJO, så grym! (Då passade vi på att äta sushi hehe)

Sen var det alla hjärtans dag eller i mitt fall har det alltid varit Albins födelsedag! Han fyllde alltså 14år?? Shit va tiden går fort! Han valde middag, så blev sushi igen, vilket verkligen gjorde mig nå! 

Införskaffade mig två par byxor, en tröja på rea och ett par löparskor! 

For in och fotade till musikalen vi ska ha vecka 14. ABBAout Friends!! Alltså säsong 7 i friends så Monica och Chandler ska gifta sig med massa ABBA låtar. Hur bra låter inte det?! Kom alla och se! 

 Ps. Kan spoila och säga att jag kommer spela Pheobe 

Köpte biljetter till Redroom nu på lördag! Kommer blir så otroligt kul tror jag, eller aa de blir väl vad man gör det till.

Fick en Filippa K skjortas av min "moster" för att den krympte i tvätten, så är riktigt glad för det! 


De är kanske de som hänt, utöver det har jag varit med Benjamin, jobbat och pluggat. Bättre än så blir de inte, imorrn får jag lön och ska äntligen få köpa lite kläder jag spanat in på internet. Och om en vecka så far jag och babe utomlands (?!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0