DET VAR ETT TAG SEN

(null)

Senaste tiden har jag hunnit med ganska mycket! I Tisdags för snart en vecka sen startade vi en Namninsamling för Nofal i min klass som sitter i förvar på migrationsverket, så har du inte skrivit på den GÖR DET! 

Sen for klassen iväg på Retreat! Var såå skönt och jag kände Guds närvaro och fick chansen att slappna av och reda ut all tankar man hade! Ska verkligen göra om det! 

(null)

Fredags for jag, Signe, Stina och Hugo och hälsade på Nofal! Var såå otroligt skönt och roligt att äntligen få se han! Men saker han berättade var hemska, det är som att han sitter i fängelse! Vi var tvungna att gå förbi 4 låsta dörrar innan vi fick träffa honom, med vakt till och med! 
Han verkade iaf jätteglad och tror att Gud har satt han där av någon anledning men han tror också att Gud kommer få ut han där ifrån! Då Nofal är så lugn blir man själv de också! Vi saknar han sååå mycket! 

(null)

På fredagkväll hade vi dipp mys och försökte kolla igenom en film, men det laggade så mycket så gick inte jättebra.. hehe 

(null)

Lördag for jag och Signe in till Alingsås för att möta upp Matilda på lunch. Blev sushi som i övrigt var hur god som helst! Liiite stora bitar men de var så gott! 

(null)

Lördagkväll hade Karl 20års fest! Var sååå kul, både förfesten och sen då vi for ut på hotellet! Karl känner han som jobbar på Hotellet så han fixade gratis biljetter till oss, vilket var skönt för jag vill inte slösa pengar på sånt. Men det var jättekul! Vi hängde hela kvällen på dansgolvet! 
(null)

(null)

Söndag var det slapp dag. Vi for in på Adventsgudstjänst, sååå mysigt och så otroligt bra! Mycket musik och körer som sjöng, jättebra predikan! Lussebulle till fikat och aa allt var så bra. 
(null)

Resten av dagen låg jag och Signe inne på mitt rum hela dagen, då vi flyttat över Signes säng till mitt rum. Vi åt godis, kolla på film och bara hade det riktigt mysigt! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0