HJÄRTISAR

Igår jobbade jag till kvart i tre som vanligt och får direkt hem till Benjamin för att spendera lite tid med han innan jag skulle iväg igen. 

Klockan fyra skulle nämligen jag, Elin, Elsa, Lisa och Agnes träffas på Ica för att handla tacos. 

Vi lagade mat och åt hos Lisa. Alla var nöjda, glada och självklart åt vi alla liite för mycket.

Vi pratade på om framtiden, känns som att de är det enda man pratar om nu för tiden, men de är stort och viktigt. Jag hann inte stanna allt för länge för 17.50 skulle jag iväg och döma en fotbollsmatch som började 18.30. Klarade mig precis ifrån regnet.

När jag kom tillbaka efter matchen hade mina fina fina vänner slängt ihop de här. Dom skulle även försöka skrämma mig men jag tyckte att de var alldeles för tyst då jag kom in i huset haha så blir lite flopp där. 

Men alltså de här! 

Jag tror inte att ni tjejer förstår hur mycket ni betyder för mig. Ni är så underbara och härliga människor! Kommer bli tufft de här året. Hoppas verkligen att ni kommer ner och hälsar på mig!! Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Åh, så mysigt!

2017-08-11 @ 12:35:49
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Elin

Men fina du! Blir så glad av att läsa det här! Du ska veta att du är så betydelsefull och fin! Absolut kommer vi och hälsar på dig elin<3

2017-08-12 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0