Framtiden börjar nu?!

Om fem små dagar flyttar jag alltså här ifrån. Flyttar ifrån Piteå, mitt hem där min familj, pojkvän och alla mina kompisar är. Jag kan inte riktigt fatta det än. 


Jag är nervös men tycker att de ska bli riktigt roligt och spännande! Jag är taggad på att få vara i en ny miljö, och lära känna nya människor. Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas. 

För er som inte vet så blir det alltså så att jag ska flytta till Allingsås på måndag. Jag, Maja och mormor ska bila ner dit för att lämna av mig och är SÅ tacksam över att dom kan följa med. Sen ska jag alltså gå folkhögskola på Hjälmared med inriktningen bibel. Man får växa i sig själv och i sin tro och verkligen hitta vem man själv är och vill vara. Jag tycker att de är nyttigt och ska bli intressant och roligt!

Kommer sakna Benjamin och min familj såååå mycket, men man kan ju fortfarande hålla ihop och hälsa på varann så de ska vi göra! Sen hoppas jag att kompisar kommer ner och hälsar på då dom och jag har tid. 

Nu börjar framtiden på riktigt alltså... shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0