Påsk

Benjamin fyllde arton!!! Woho! Torsdagen då vi fick lov, så vi köpte lite mys och tog det lugnt framför en film. Han är verkligen bäst, älskar han så mycket!

I påsk följde jag med Benjamins familj ner till Norsjö där hans farmor och farfar bor och har stuga. Så där var vi med hans släkt, super mysigt!! 

På söndagen då vi kom hem från Norsjö fick jag träffa Linus som kommit hem över påsken. Han är verkligen saknad! 


På måndagen hörde jag av mig till Elin för att catcha up! Vi solade, gick på en prommis, snackade skit och bakade världens godaste brownies. Alltså skojar inte, hur goda som helst! 

Lisa hade födelsedagsbrunch i efterskott, vilket alla uppskattade väldigt mycket! Det var hur gott som helst! Vi stannade kvar ända till klockan halv fem då jag vet att jag iaf for, vissa stannade säkert längre. 

Var med Benjamin på kvällen. 

Lyckanders och Marklunds var bjudna ut på middag till Lundholms stuga i Jävre. Vi åt gott, spelade spel, utmanade våra öden på isen och hade en mysig kväll. 

Idag är det fredag och inplanerat på dagen schema är brunch med Maja, en kusin dag!! Mys! Sen efter det far jag nästan direkt till Lisa där det väntas festligheter på kvällen. Ska bli kul att få träffa Frida som jag vet ska komma! Miss her! Ni får säkert bilder från kvällen senare. Kram på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0