Uppsala IV

Linus hade lektion på morgonen så jag och Tora tog det bara lugnt inne på rummet. Chillade, kolla insta, börja packa och städa lite. Sen drog vi till Centralstationen då Linus kom tillbaka så vi visste säkert att vi skulle va där i tid och hinna med tåget till Arlanda.

Jag och Tora köpte lunch på Espresso House medan Linus for iväg till en kompis och hämtade de sista han behövde.

Sen satt vi alla tre där och nöjt av den sista tiden tillsammans. Spelade kort, käka polly, "pluggade" och bara tog det allmänt lugnt.

Visst är dom bra på att fake skratta?

Efter att sagt hejdå till Tora så tog jag och Linus pendeln till Arlanda. På Arlanda va de bara att betala in sig igen. Vi checkade in bagaget och satte oss på Max för lite middag. Flyget blev försenat med en kvart men de gjorde inte överdrivet mycket men de var självklart jobbigt.

Ingen förutom jag visste att Linus skulle följa med hem, vi överraskade pappa i Luleå då han hämtade oss och sen mamma då vi kom hem. Det var den bästa överraskningen någonsin, aldrig sett nån så glad och överraskad förut!

En helt perfekt Uppsala resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0