Uppsala i

Jag sa hejdå till Benjamin som var sjukt jobbigt, innan jag for hem och packa de sista. Klockan 15.20 skjutsade pappa mig till flygplatsen, jag var taggad och nervös, första gången jag reste själv.

Allt hade gått bra med flyget. Hittade fort ut där ifrån, hämtade min väska och gick direkt till pendeln som skulle ta mig till Uppsalas centralstation. Tydligen var man tvungen att betala ut sig från Arlanda... så istället för 40kr så kostade min biljett 160kr.. helt sjukt.. fortfarande arg..

Befann mig äntligen i Uppsala och där träffade jag upp Tora som var precis som jag sjukt hungrig och pratsugen! Vi tog bussen till Flogsta där Linus bodde och några meter bredvid låg en pizzeria vilket passade väldigt bra.

Efter en pizza var och väldigt mycket snack somnade vi allihopa taggade på vad som händer resten av resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0