Lista nr: 15 3x15


Tre saker jag tänker på: 
 
* Att det är jätte kallt ute och jag vill ha sommar och värme.
* Tänker på att jag borde ta tag i mitt liv lite mer
* Vissa personer
 
Tre saker jag ser fram emot: 

Helgen
Lovet
Att fylla 18 och ta körkort!
 
Tre saker jag vill: 

*
Jag vill fara på en utlandsresa med mina tjejkkompisar och leva livet och allmänt må bra!
Jag vill köra bil med mina kompisar sent på natten för att glöma alla små problem som inte har nån betydelse just i den stunden. 
Ha helg och lov hela tiden.


 
Tre saker jag gjort den senaste tiden:

* Repat till Showlinjen/Haft konsert med den.
*
Slösat alldeles för mycket pengar på mat och godis.. Jag måste sluta!
* Klagat över små saker, tagit upp gamalt skit som inte har nån betydelse nu.
 
Tre saker jag fasar för: 

*
 Att det inte bllilr en varm sommar.
Att jag inte får något sommarjobb.
* Skvaller

 
Tre saker jag borde: 

*
Skaffa ett jobb.
Spara pengar.
Tänka mer på mig själv.
 
Tre saker jag kan: 

*
 Sjunga högt i duschen så att min bror stör sig på det.
* Slösa pengar.
* Lägga personer runt omkring mig i första hand, göra saker för att dom vill inte jag.

Tre saker jag pratar om ofta: 

*
 Killar
* Drama
*
Saker som jag har planerat ska hända inom snar framtid. 



Tre saker jag gör:
 

* Skrattar ofta
Knackar i trä då det är 12.12  13.13 osv.
* Och mina kompisar säger att jag snapar för mycket.

Tre saker jag gillar:

*
 Maxmat
* Att få sova hur länge man vill.
* Att ha roligt. Så om jag vill göra nått så gör jag det.

Tre saker jag inte gillar: 

*
 Att läsa
* Hundar, eller aa alla djur..
* Allt innom vården

Tre saker jag önskar
mig:

* Pengar
* En norrbottens ring i guld
* En resa



Tre saker jag blir lugn av: 

*
 Att vara med mina kompisar
* Att lyssna på Agnes "Lugna favoriter" lista på Spotify.
* Efter att ha varit ute och sprungit eller tränat.

Tre saker jag blir stressad av: 

*
 Att ligga hemma och inte göra ett skit medan mina kompisar är och gör saker.
* Att ligga och kolla på serier då jag vet att jag borde plugga eller göra nått annat produkivt.
* Då nästan alla pengar har tagit slut i början av månaden..

Tre saker jag ska göra i februari: 

*
Söka jobb på olika ställen.
* Fara till Järvträsk igen med Agnes, Jacke och Tom.
* Fira att Lisa fyller 18år (!!)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha "mina kompisar säger att jag snapar för mycket"

Svar: Hahah ni säger de ;) men aa kanske är sant, måste chilla lite
Elin Lyckander

2016-02-02 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0