Så skönt med helg..

...jag behövde det verkligen! Och de är ju tur då att jag inte har några lektioner på fredagar så tar helg redan idag.

Idag far jag en snabbis in till skolan då vi har tänkt att repa till turnén vi har efter jul. Vi har bara 5 lektioner kvar att repa på och vi har kvar två låtar att sätta ihop såå blir väldigt tight, för efter jul har vi bara 3 lektioner max så allt måste sitta innan jul.

Ikväll blir det festligheter, jag och några kompisar ska gå ut på en ny klubb som öppnat i Piteå. Blev inspirerad av Linus kompis Lydia i Uppsala att göra egna "jag har aldrig"-lappar så det satt jag och pyssla med igår också. Sen sover jag hos Benjamin. Hadee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0