Julafton

Skriv inläggstext 

Julafton. Vad ska man ens säga om det. Det är så individuellt hur man firar och äter osv, så jag hoppas att alla är nöjda och har haft en helt fantastisk jul! Linus är hemma så det gjorde min jul mer familjekär än vanligt då han varit borta. 

Vi har sett på KalleAnka, ätit julmat, öppnat julklappar och umgåtts med släkten. 

Tänkte att jag skulle visa lite vad jag fått i julklapp också när jag ändå håller på! 

En stor resväska från mamma och pappa! Jättebra och praktisk! Klagar alltid på att jag inte rymmer allt jag vill ha med mig så var väldigt bra! 

Ett par tjocksockar som mormor stickat och ett par Pinewood byxor av mamma och pappa. Dom är röda och svarta och det var skitsnyggt men ska byta till svarta som jag trivs bättre i. 

Tuchpennor av Albin som jag önskat mig så jag kan fortsätta måla i min målarbok! Kommer tillbringa de mesta av juldagen vid den tror jag. Naturgodis av mormor och Cola av my parents.

Body lotion, schower gel och hand cream av Maja, dom luktar såå gott. Hotellpåslakan av mormor! Ååh tillsammans med mitt duntäcke blir det som att sova på hotell!!


Sen har jag även fått skoteroverall, handskar och pengar. God Jul på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0