Jobb jobb jobb

Skriv inläggstext 

Jag känner att jobba är det enda jag gör nu på jullovet. Jag vet att man inte ska klaga för om jag inte hade haft ett jobb hade jag klagat på det istället. Men tråkigt att nästan hela jullovet försvinner.


Igår jobbade jag (oväntat) och kom sen kom jag hem till en sjukt god middag. Jag for ganska direkt efter och tränade med Elin. Haha blev mer styrketräning än kondition med tanken på att mjältugg jag fick av maten, men det är ju bättre än inget + att jag har hur mycket träningsverk som helst idag i magen och rumpan. 

I förrgår kom tjejerna hem till mig på en liten myskväll där jag bjöd på en riktigt god fruktsallad. Vi pratade om framtiden, drömmar och mål. Alltid lika kul och spännande (!!). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0