En vecka i Juli

Tänkte ta en snabb genomgång om vad jag gjorde förra veckan, för jag har inte hunnit blogga om allt.
Måndag: Jobbade fram till två och for efter det in till stan för att äta födelsedaags lunch med Agnes
 
Måndag kväll: Hade mitt förddellsedagsfirande med massa härliga personer, blev både fotboll, volleyboll, prat och skratt.
Tisdag: For och hälsade på Maja i stallet med min bror, sen sprang jag hem. Grymt härligt!
Tisdag kväll: For till Tom på middagg med Agnes, blev prat i flera timmar, sen klippte jag Toms hår. Nöjd!
Onsdag: For med härliga personer till Max.
Torsdag: Hade en mysig spakväll med Agnes, sen sov hon över.
Fredag: Hade pickning på bastuflottem i Blåsmark med Agnes och Lisa. Kändes som en riktig sommar dag!
Fredag kväll: Fotade med Agnes och Lisa, sen kom även Maja och Hanna. Blev tjejsnack resten av kvällen.
 
Lördag: Sjöng på Storstrand, efter det for vi allihopa hem till mig och hade trevligt.
 
 
Söndag: Sjöng på Storstrand igen, efter det for jag, Agnes och Hanna och hämtade upp Filip för att prata ikapp lite med han om Gothia. Blev även lunch på Subbland.
Söndag kväll: For och badade på PCM med Agnes, Filip, Maja och Hanna. Avslutade kvällen med fika och serier hos Maja.
Måndag: For och kollade då folkk spela bubbelfotboll, sen vidare till Tom för (som alltid) lite kladdkaka.
Tisdag: En shoppingdag i Luleå med min Agnes. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0