2016 REDAN?

Igår så gick jag ut och fotade lite i Skånelandskapet. Jag kan ju inte påstå att jag är en mästerfotograf men det är så sjukt fint ute så var tvungen att dela med mig lite. Det känns som att det snart är sommar här. Jag satte mig t.o.m i en stol och solade lite. Det är så skönt här. Fast lite tråkigt är de ju att det inte finns någon snö. 
 
Idag bilade vi upp till Halmstad för att träffa några goa kompisar. Dom hade förberett väärldens Nyårsmiddag. Det var så sjuukt gott. Till förrätt rostat bröd och nån typ av skagenröra. Till varmrätt Oxfilé, vitlökspotatis, varma grönsaker och rödvinssås. Sen har vi inte kommit längre. Eftersom vi redan börjat gå in på nyårstemat så tänkte vi ''varför inte skjuta nån raket också??'' Så då gick vi ut och gjorde det med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0