Lista nr 5

 

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Coming Home - Part II - Skylar Grey

Beroende av:
Umgänge, kan aldrig slappna av om jag är själv. Måste alltid göra nånting hela tiden. 

Vad behöver du mest just nu:
Pengar och ett jobb.

Vad tror folk om dig?
Jag har väl ingen aning om vad alla andra tänker, jag hopppas att dom bara tror bra saker om mig.

Stämmer det?
Har ingen aning, hoppas det.

 

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt fluffiga hår och ibland för att jag har stora ögon. 

Brukar du skratta för dig själv?
Hahahh jaa.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
''Han är sååå snygg!!!''

Vad svarade du på det SMS?
''Verkligen! Man vill bara slicka upp hela hans kropp!''

Nästa mål i ditt liv:
Oj har inte så stor mål, men att gå ut gymnasiet kanske.

Hur svarar du i mobilen:
''Häej de är Elin'' Asså säger hej jätte konstigt tycker jag själv, antingen häej, heij, haij, haej.  Nää men asså jätte konstigt. Ring mig så får ni höra.

Vem ringde dig senast?
Agnes. 

Antal timmar sömn inatt:
7 timmar.

Din favoritfärg? 
Svart, Vit, Grå och Blå.

Brukar du komma i tid: 
Hahah beror väl på hur man menar ;)

 

När mår du bra: 
När jag är med mina kompisar och när vi börjar skratta till magen gör ont, när jag är på KRIK för där är alla personer så speciella på sitt eget sätt och jag har verkligen kul där, sen mår jag också bra då jag har långa djupa samtal med kompisar, spelar ingen roll vem utan vem som helst som vågar gå in på djupet med mig.

Hur känner du dig nu:
Less, trött, borta och lite sad.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vit och blå kanske. Har inte så stor koll på mina nuvarande kläder, behöver verkligen nya!

Har du läst mycket böcker?
NEJ! Asså jag kan nästan inte läsa, jag skojar inte jag fick göra lästest hemma som skulle göra att jag läser fortare, jag vet inte om det funkade. Jag får t.o.m pengar för att läsa men gör det ändå inte. 

Favorit dryck på morgonen:
Vatten, gillar varken mjölk, kaffe eller te och sen tål jag inte juice och oboy är för sött, så vatten får det bli.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
På vardagar allt för sent, jag lägger mig i sängen kring tio nån gång. Men lägger ner mobilen kring tolv kanske. Sen på helger och lov är det helt olika. Ibland kanske redan vid klockan ett på natten, men sen kan det även bli kring fyra-fem på morgonen jag går och lägger mig. Så allt mellan ett och fem. 

Är du långsint?
Asså beror helt på.

Tror du någon har en crush på dig?
Jag vet it, hoppas det, det är nog ganska mysigt. Du där ute som kan ha en crush på mig, tell mee.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nää eller jag tror nog inte på kärlek vid första ögonkastet, men definitivt attraktion vid första ögonkastet. Man kan lätt känna en stark attraktion till nån man precis har träffat, men kärlek.. njaa, man måste ju ha pratat med personen och upptäcka vad man gillar och inte gillar hos personen för att man ska bli kär. Men attraktion JA! VERKLIGEN! Det har jag själv upplevt ;)

Vad är ditt motto?
Asså att säga ''Fånga dagen'' eller ''YOLO'' känns så klyschigt, men det är nog ändå nått åt det hållet. Man måste ta vara på dagen och våga göra massa saker så jag tror att det är en blandning mellan Fånga dagen, YOLO och Hakuna Matata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0