Min helg be like

Min helg har varit helt underbar!! Det började ju då i skolan, och på fredagar slutar jag kl 13.00 så det gör dagen såå bra! 

Sen på kvällen skulle jag på sleepover hos Lisa med Ante, Agnes, Tova, Tom, Maja, Hanna, Amanda, Johanna. Vilket var awsome! Det blev en mysig kväll med mycket skratt och gråt. Vi hade lagt ut madrasser över hela rummet för att vi skulle rymmas allihop men de gjorde ju saken bara mysigare! 
Vi bakade kladdkaka, satt och prata, kollade på idol mm.

På lördan vaknade vi av Toms alarm vid 7 tror jag att det ringde. Eftersom att han skulle upp och spela match, minns inte vars de var just nu, men långt borta iaf. När han hade farit somna vi alla om. Vi andra (utom ante) skulle på kalas hos Elsa kl12.00 så vi gjorde iordning oss för det. 
Elsa bjöd på hotellfrukost. Asså ååååååh så gott det var! Har aldrig ätit så mycket frukost i hela mitt liv!! För jag gillar typ inte frukost men gaaah så mycket jag åt! Jag åt nästan ingen middag efter det! Elsas katt har ju även fått kattungar. Sex små söta underbara kattungar!!! 

Det var sen tänkt att vi skulle äta pizza där till middag men jag for hem för jag skulle på min mosters kalas, hon bjöd på middag och det var jääätte gott det med! Men de tragiska var att jag inte kunde äta nå mycket för jag var fortfarande mätt efter frunchen. 
Christ Alive!!! Hanna kom och hämtade mig också for vi vidare till Christ alive! Ååh så bra det var! Alla artister var jätte bra och umgänget var ännu bättre. Hade så kul! Men jag vill verkligen tipsa om ett speciellt band som verkligen fick med publiken och spelade så sjukt bra! Det bandet är HANSAM! Aaah!! Såå bra! Jag fangirlar så hårt just nu! Lyssna gärna på dom och följ dom på insta @hansamtheband såå grymma asså! Går inte att förklara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0